‘Hallo! Welkom bij Thuisbezorgd.nl. Een beschikbare medewerker helpt je direct verder.’

-Jochem neemt nu deel aan het chatgesprek-

‘Heey Marcel. Ik ben Jochem van Thuisbezorgd.nl. Ik ben er voor je om je te helpen vandaag.’

‘Hoi Jochem. Is mijn eten onderweg? Ik wacht al ruim twee uur op mijn McDonald’s-bestelling. De bezorgtijd gaat steeds weer omhoog.’

‘Ik zal even kijken wat er aan de hand is.’

-Jochem kijkt wat er aan de hand is-

‘Ik zie dat er helaas op dit moment nog geen bezorger is gekoppeld aan je bestelling. Dit kan komen doordat het vrij druk is.’

‘Jammer. Ik heb honger.’

‘Dat snap ik. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.’

‘Kun jij het komen brengen?’

‘Ik kan het helaas niet komen brengen.’

‘En de hamburgerboef? Of staat hij samen met die clown te bakken?’

‘Als je het echt te lang vind duren dan kan ik de bezorging annuleren en dan wordt het geld teruggestort en krijg je een compensatie-voucher.’

‘Nee. Ik wil een hamburger. Kan Major McCheese het niet komen brengen?’

‘De McDonald’s kan het helaas niet komen brengen.’

‘Hadden ze dat niet eerder kunnen laten weten? Ik wacht al twee uur op mijn eten.’

‘De bezorgers hebben het op dit moment druk.’

‘Dan wacht ik.’

‘Heel veel sterkte met wachten. Kan ik verder nog iets voor je betekenen?’

‘Ken je misschien een mooi gedicht? Om te lezen. Voor tijdens het wachten.’

‘Ik ken helaas geen mooi gedicht.’

‘Mopje?’

‘Ken jij een mopje voor mij?’

-Jochem heeft het chatgesprek geëindigd-